PRIROČNIK

Katero je najprimernejše orodje za CRM?

Vsebina je v angleščini. Avtor: Odoo  

Se sprašujete, katero je najprimernejše orodje za CRM?

V priročniku so narejene primerjave med najpogosteje uporabljenimi sistemi, ki omogočajo pregled nad strankami (CRM). Prikazane so prednosti in slabosti naslednjih sistemov: 

  • Salesforce

  • Zoho CRM 

  • Sugar CRM 

  • Pipedrive 

  • Odoo

V primerjavi so zajete primerjave naslednjih vsebin, in sicer:

  • Kakšna je ponudna rešitev CRM?

  • Primerjava in predstavitev posameznih rešitev. 

  • Primerjava lastnosti in funkcionalnosti rešitev. 

  • Primerjava sistemov za marketing znotraj posamezne rešitve (masovno pošiljanje e-pošte, zajemanje mailov obiskovalcev spletnih strani, spremljanje dogodkov, spletne raziskave, blogi. 

  • Kakšne so oblike in vsebine poročil?

  • Kako podpirajo spremljanje produktivnosti? (integracije z VOIP, koledarji, možnost klepetov v živo, integracija s socialnimi omrežji in email, mobilne aplikacijei) 

  • Kakšna je uporabniška izkušnja in primeri uporabniških vmesnikov.  

  • Primerjava cen in pogojev. 







Za dostop do dokumenta vpišite svoj e-mail naslov


  S prenosom dokumenta se strinjam, da me podjetje Hermes obvešča o novostih. Prebral sem politiko zasebnosti. 



Zakaj se sploh odločiti za uporabo CRM sistema v podjetju?

Kakšna je dodana vrednost za podjetje, ki se odloči za uvedbo informacijske strategije imenovane CRM oz. obvladovanje odnosov s strankami?