PRIROČNIK

Prodajni procesi - kako jih urediti s CRM in povečati pregled nad poslovanjem?

Avtor: Hermes

Prodajni procesi v CRM

Vsi podatki o strankah, dobaviteljih, konkurenci na enem mestu:

  • Vsi podatki o potencialnih strankah na enem mestu,

  • Boljši nadzor nad odprtimi prodajnimi projekti,

  • Poenoten proces prodaje,

  • Pregled nad načrtovanimi aktivnostmi in izvedenimi nalogami,

  • Vpogled v aktivnosti stranke in preteklo komunikacijo,

  • Analize dobičkonosnosti izdelkov in storitev,

  • Ocena kakovosti izvedbe marketinških kampanj. 





Za dostop do dokumenta vpišite svoj e-mail naslov


  S prenosom dokumenta se strinjam, da me podjetje Hermes obvešča o novostih. Prebral sem politiko zasebnosti. 



Zakaj se sploh odločiti za uporabo CRM sistema v podjetju?

Kakšna je dodana vrednost za podjetje, ki se odloči za uvedbo informacijske strategije imenovane CRM oz. obvladovanje odnosov s strankami?