PRIROČNIK
Prodajni procesi - kako jih urediti s CRM in povečati pregled nad poslovanjem?
Avtor: Hermes
Prodajni procesi v CRM
Vsi podatki o strankah, dobaviteljih, konkurenci na enem mestu:
-
Vsi podatki o potencialnih strankah na enem mestu,
-
Boljši nadzor nad odprtimi prodajnimi projekti,
-
Poenoten proces prodaje,
-
Pregled nad načrtovanimi aktivnostmi in izvedenimi nalogami,
-
Vpogled v aktivnosti stranke in preteklo komunikacijo,
-
Analize dobičkonosnosti izdelkov in storitev,
-
Ocena kakovosti izvedbe marketinških kampanj.
Za dostop do dokumenta vpišite svoj e-mail naslov
S prenosom dokumenta se strinjam, da me podjetje Hermes obvešča o novostih. Prebral sem politiko zasebnosti.
Zakaj se sploh odločiti za uporabo CRM sistema v podjetju?
Kakšna je dodana vrednost za podjetje, ki se odloči za uvedbo informacijske strategije imenovane CRM oz. obvladovanje odnosov s strankami?