Kakšna je dodana vrednost za podjetje, ki se odloči za uvedbo informacijske strategije imenovane CRM (ang. Customer Relationship Management) oz. obvladovanje odnosov s strankami?
CRM sistem za podjetja - nekaj osnovnih prednosti
Prednost 1: CRM SISTEM ZA VEČJO KONKURENČNOST
Podjetja, ki želijo biti konkurenčna na današnjih trgih, se morajo srečati z uvedbo novih tehnologij in strategij. Ena izmed teh je tudi upravljanje odnosov s strankami oziroma CRM. Uspešna uvedba informacijske tehnologije za CRM privede do ustvarjalnosti zaposlenih v podjetju, ki lahko predstavlja konkurenčno prednost. Prav tako omogoča jasen pregled nad prodajo, zastavljenimi cilji in doseganju le teh.
Prednost 2: VEČJA STORILNOST ZAPOSLENIH
Vse informacije o naših strankah so shranjene na enem mestu in so dostopne vsakomur v podjetju. To pa vodi v hiter odziv in posledično k zadovoljstvu strank. Zbiranje, shranjevanje in uporaba informacij o naših strankah poveča storilnost vseh zaposlenih v podjetju.
Prednost 3: 360-STOPINJSKI POGLED NA KARTICO STRANKE
Kartica stranke predstavlja krvno sliko našega odnosa s stranko. Podatki iz različnih virov (prodaja, nabava, odprte terjatve, obseg poslovanja skozi leta …) so ključni pri komunikaciji s strankami. Poznavanje stranke in posledično razumevanje njihovega obnašanja podjetju omogoča stalno prilagajanje, usmerjanje aktivnosti, produktov in storitev na pravi način. To pa vodi v dolgoročne dobre odnose in uspešno sodelovanje na dolgi rok.

Prednost 4: UČINKOVITOST PRODAJNIH AKTIVNOSTI
Vodenje prodajnih akcij poveča dobičkonosnost podjetja. Hkrati pa omogočajo sledljivost zanimanja za prodajne produkte in omogočajo bolj učinkovito nastopanje na trgu. S takšnimi aktivnostmi lahko podjetje privabi boljše stranke oziroma tiste jih zadrži. Dodana vrednost prodajnih kampanj je lahko tudi ta, da lahko stranke segmentiramo in o produktih ali storitvah informiramo ciljne naslovnike
Prednost 5: NAČRTOVANJE, ANALIZA IN IZBOLJŠEVANJE PRODAJNEGA PROCESA
Z uvedbo strategije CRM podjetje izboljša svoje storitve, poveča kupčevo zvestobo in njegovo pripadnost.

Da lahko v podjetju uspešno vzpostavimo celoten koncept CRM-ja, je treba zbrati vse potrebne informacije iz obstoječih virov v eno celotno bazo podatkov, ki nam bo predstavljala dragoceno orodje za pridobitev vseh podrobnosti o strankah ter bo dosegljiva vsem zaposlenim kadarkoli.
Preverite, kako vam lahko pri tem pomaga Odoo CRM.