5 idej za povečanje spletne prodaje
Pogosto spregledani, a učinkoviti triki!
11 februar, 2021 po
5 idej za povečanje spletne prodaje
HERMES D.O.O., Boris Kodelja
| Še nobenega komentarja


Ali veste, da je verjetnost, da bodo obiskovalci vaše spletne strani postali tudi vaši kupci med 1 % in 2 %? Torej, če 100 ljudi dnevno obišče vašo spletno trgovino, bosta po najboljšem scenariju nakup opravili 2 osebi. 

Kako povečati odstotek nakupov v spletni trgovini? 

Zagotovo ni dovolj, da le postavite spletno trgovino in čakate na nove kupce. Na spletu veljajo podobna pravila kot v fizičnih trgovinah – s kupci morate vzpostaviti pristen odnos. Orodja, ki to omogočajo, pa so drugačna od tistih, ki so v veljavi v fizičnih trgovinah.

V nadaljevanju vam predstavljamo orodja, s katerimi boste lahko zgradili boljši odnos s kupci, povečali prepoznavnost in zaupanje v vašo spletno trgovino. 

a) BODITE NA VOLJO ZA VPRAŠANJA: Klepetalnik oziroma klepet v živo

Ko se odpravimo po nakupih v fizično trgovino, lahko o izdelku vedno povprašamo prodajalca, ki najde odgovore na naša vprašanja.  

Pri kupovanju na spletu se kot kupci opiramo na opise, ki so včasih pomanjkljivi, včasih pa naša vprašanja preveč specifična. Če ne dobimo odgovora na dilemo, izdelek iščemo na drugih spletnih straneh. 

Na spletu lahko "trgovca v živo" nadomestite s klepetalnikom oziroma klepetom v živo, ki ga vključite na svojo spletno stran. Prednost tega je, da je lahko zaposleni, ki v tistem trenutku upravlja s klepetalnikom, na voljo več različnim strankam, kar je v fizični trgovini praktično nemogoče. Pogoj, da je orodje učinkovito, pa je, da ga morate upravljati in aktivno odgovarjati kupcem na njihove dileme. 

Odoo • Text and Image

b) POKAŽITE SVOJE PREDNOSTI IN SLABOSTI  - Ocenjevanje izdelkov

Spletni kupci se dobro pozanimajo o izdelku, ki ga kupujejo. Po nekaterih navedbah naj bi kar 95 % kupcev prebralo komentarje o kakovosti in uporabnosti izdelkov na spletni strani, preden se za nakup odločijo. 

Glede na opravljene raziskave, obstaja 270% večja verjetnost, da se bodo kupci odločili za nakup, če ima izdelek vsaj 5 komentarjev. 

Komentarji in ocene izdelkov povečujejo tudi zaupanje kupcev v blagovno znamko. Torej, če ponudite možnost ocenjevanja izdelkov, boste pomembno vplivali na nakupe v svoji spletni trgovini, povečali prodajo in zaupanje v svojo blagovno znamko. 

Odoo • Text and Image

c) NEGUJTE ODNOSE - Zahvalne strani 

Zahvalna stran je lep in prijazen način, da se kupcem zahvalite za zaupanje, s tem pa tudi utrjujete odnose. Stran vam lahko služi tudi kot oglasna deska, kjer objavite dodatno ponudbo ali ponudite druge ugodnosti.

Kdaj je smiselno uporabiti zahvalno stran? 
 Ob zaključku nakupa ali ob oddanem naročilu
 Ko obiskovalec odda povpraševanje po vaših izdelkih ali storitvah
 Ob naročilu priročnika ali ogledu videa

Kupca na pristajalno oziroma zahvalno stran preusmerite, ko izpolni kontaktni obrazec in vam pusti svoje podatke (vsaj e-mail). Tako pridobivate kontaktne podatke, kar vam omogoča, da iz neznanih obiskovalcev spletne strani ustvarjate znane potencialne kupce. S pomočjo marketinških orodij jih lahko kasneje tudi nagovarjate.

 Katera marketinška orodja izbrati, pa smo pisali v tem e-priročniku 

Odoo • Text and Image

č) PRIBLIŽAJTE SE SVOJIM KUPCEM - Enostavno in hitro plačevanje

Če ponujate različne metode plačevanja, boste zagotovo povečali odstotek nakupov na spletni strani. Po podatkih, ki jih navaja spletna stran Hostagator, kar 8 % kupcev zapusti »voziček«, ko ni na voljo njim najljubše plačilne metode. 

Zato je smiselno, da že takoj ob vzpostavitvi spletne trgovine razmislite, katere možnosti plačevanja boste omogočili. Kupci se vse pogosteje odločajo za plačevanje s kreditnimi karticami, k čemur je pripomogla tudi epidemija.

Odoo • Text and Image

Pri tem ne spreglejte dejstva, da morate zagotoviti varno plačevanje. To zagotovite tako, da imate napisane vse podatke o svojem podjetju (naslov, sedež, davčna številka, telefon, e-mail), in ob nakupu s kreditno kartico kupca preusmerite na strežnik, ki ima SSL certifikat (to vam uredi vzdrževalec spletne trgovine). Namreč, kar 19 % ljudi se ne odloči za nakup s kreditno kartico, če niso prepričani, da je tako nakupovanje varno.

d) POVEČJATE VIDNOST - Mobilnikom prijazna stran 

Mobilne različice spletnih strani oziroma trgovin so »nujne« že od leta 2015. Takrat je Google spremenil iskalni algoritem in na prva mesta uvrstil mobilnikom prijazne spletne strani. Še danes velja, da strani, ki nimajo mobilne različice, ali pa se le-ta počasi nalaga, izgubljajo pozicije v Googlovih iskalnikih.

Po podatkih Googla, kar 61 % mobilnih uporabnikov ne bo nadaljevalo nakupa, če je mobilna različica spletne strani ali trgovine nepregledna, in kar 40 % se jih bo preusmerilo na spletno stran konkurence.

S pravimi pristopi in uporabo orodij lahko povečate prodajo svojih izdelkov ali storitev. V praksi se vse bolj uveljavlja model prodaje H2H, kar pomeni »human to human« oziroma človek – človeku.

In prav predstavljena orodja pripomorejo h gradnji povezanosti med prodajalcem in kupcem. In prav to vse bolj šteje. 

Odoo • Text and Image

Če tudi vi razmišljate o uvedbi posameznega orodja v svojo spletno trgovino, ali iščete načine, kako dvigniti ali pospešiti prodajo preko spletne trgovine, stopite v stik z nami.

Odoo omogoča integracijo večine rešitev z že obstoječimi sistemi ali spletnimi trgovinami.

Prijava za komentiranje