Kako Odoo odgovarja na potrebe sodobnega podjetnika?
... in zakaj je tako pomembno pravi ERP izbrati že na začetku poslovne poti?
16 december, 2022 po
Kako Odoo odgovarja na potrebe sodobnega podjetnika?
HERMES D.O.O., Boris Kodelja
| Še nobenega komentarja


Sodobno podjetništvo je dinamično in hiter tempo zahteva prilagodljivost in odzivnost. Podjetnik na eni strani in išče nove priložnosti, na drugi strani pa mora opazovati smer poslovanja svojega podjetja. Na voljo ima le omejeno količino časa in pozornosti, da bi se lahko ukvarjal z vsemi podrobnostmi poslovanja. Podjetniki, obogateni z izkušnjami iz epidemije, se vse bolj zavedajo pomena svobode in dela od kjer koli. Zato je izbira sistema, ki podpira tovrsten način poslovanja, še pomembnejša.

Poslovanje pa je podrejeno tudi dobremu poznavanju stranke, ki jo podjetnik lahko ustrezno nagovori le, če ima zbrane prave informacije na enem mestu. Poslovni sistemi so že urejeni tako, da pomagajo pri zbiranju in shranjevanju ključnih podatkov. Te lahko podjetnik koristno uporabi pri poslovnem dogovarjanju. 

Poslovanje lahko primerjamo tudi z vožnjo avtomobila. Medtem ko vozimo in spremljamo promet, nam je edini kazalnik stanja nadzorna plošča v avtomobilu, ki ima omejen nabor informacij, ki pa so ključne in povsod dostopne.

Prav zato je smiselno, da podjetnik uporablja nadzorno ploščo za spremljanje ključnih informacij svojega poslovanja (denarni tok, dolgovi, odprte terjatve …).

MIT: Nadzorne plošče so samo za velika podjetja

Mar res? Nadzorno ploščo imajo tudi najmanjši avtomobili. Seveda se kakovost in število informacij s cenovnim razredom avtomobila izboljšujeta, vendar je pomembno, da ima tudi šofer manjšega ali slabšega avtomobila ključne informacije pri roki. 

Mala podjetja in Starup-i velikokrat začenjajo z množico Excelovih tabel za spremljanje prodaje in pripravo analiz. Si predstavljate, da bi vam, kot novemu šoferju, namesto enotne nadzorne plošče, dali v roke različne aplikacije in programe, s katerimi bi spremljal hitrost poti, obrate avtomobila, stanje rezervoarja itd. Samo zato, ker bi bil avtomobil nekoliko cenejši. Kaj pa varnost in učinkovitost?

KAKO TO REŠUJE ODOO?

Odoo že v svoji osnovni ponudbi vključuje nabavne in prodajne dashboarde, s katerimi podjetnik pridobi informacije za svoje odločanje. Vsak uporabnik ima nadzorno ploščo s ključnimi podatki takoj na voljo in ni potrebe po dodatnih nadgradnjah in različnih BI orodij.

Po naših izkušnjah so v prednosti tisti podjetniki, ki se že na začetku poslovne poti zavedajo pomena celovitega spremljanja poslovanja. Kako vam pri tem lahko pomaga Odoo, pa si lahko preberete v tem blogu. 

                Ponavljanje rutinskih del zagotovo ni del poslovanja 

                Časi, ko so bili podjetnik in računovodje vpeti v ponavljajoča se rutinska dela, se poslavljajo. Vse več poslovnih sistemov ima vgrajene funkcionalnosti, ki olajšajo rutinska dela in poenostavljajo procese dela. V ta namen podjetnikom ostaja več časa za spremljanje poslovanje, računovodje pa lahko čas bolje izkoristijo za kakovostno svetovanje.


                Tudi sistem Odoo ima vgrajene rešitve, s katerimi poenostavlja procese, kot so na primer:
                  • HITRA IZDAJA RAČUNOV: Odoo omogoča, pripravo računa neposredno iz ponudbe, s samo nekaj kliki. 

                  • SAMODEJNO SPREMLJANJE ZALOG: Če ima podjetje zaloge, se ob izdanem računu zaloge samodejno zmanjšajo in tako ima vedno vpogled v dejansko stanje.

                  • SPREMLJANJE REKLAMACIJ: Ker Odoo povezuje delo različnih oddelkov, so podatki vidni vsem, ki imajo za to dovoljenje. Če na primer naročnik napiše pritožbo v reklamacijski oddelek, le-to vidi tudi prodajalec, saj se informacija zabeleži na stranko. Na primer: Informacijo, da je kupec plačal, podjetnik vidi takoj, ko se to zabeleži v računovodstvu. Na ta način ni treba dodatne komunikacije ali usklajevanja

                  • DEL RAČUNOVODENJA JE AVTOMATIZIRAN: Integracija s spletno banko, samodejno knjiženje in zapiranje plačil … vse to omogoča minimalno potrebo po nepotrebni administraciji. A

                  • KUPCI SO POMEMBNI: Vodenje projektov in vzdrževanje odnosa s kupci (projekti, časovnice, pomoč uporabnikom …)

                  • REDNO OBVEŠČANJE STRANK: Odoo ima vgrajen e-mail in SMS marketing. Omogoča pa tudi izdelavo spletne strani spletne trgovine.

                            Odnosi s strankami so ključni

                            Prodaja je umetnost, stranki je treba prisluhniti in jo razumeti. Podjetniki, ujeti v dinamični tempo vsakodnevnih opravil, vseh obljub ne morejo držati v glavi, zato si navadno pomagajo z zapiski. Odlična rešitev je sistem CRM, ki ima vgrajene opomnike za sestanke, roke za oddajo ponudb, pogodb in drugih dogovorov, ki olajšajo delo. Kako lahko dober CRM koristi podjetniku, si lahko preberete v tem blogu.

                                                      KAKO TO REŠUJE ODOO? 

                                                      Tudi CRM  je že del celotnega Odoo ekosistama in zato ni potrebe po ločeni aplikaciji, niti po dodatnih integracijah. Kaj lahko vse spremljate z Odoo CRM? 

                                                      VREDNOST NAROČIL, PLAČILNA DISCIPLINA: Spremljajte, kakšne so vrednosti strankinih naročil in kakšna je njena plačilna disciplina. S tem boste lažje ugotovili, kako pomembna je za vas.

                                                      VREDNOST NAROČIL, PLAČILNA DISCIPLINA: Spremljajte, kakšne so vrednosti strankinih naročil in kakšna je njena plačilna disciplina. S tem boste lažje ugotovili, kako pomembna je za vas.

                                                      STIKI IN POGOVORI: Prednost CRM sistema je v tem, da so na enem mestu shranjeni vsi pogovori s stranko. S tem poenostavite iskanje med množico neprebranih e-mailov.

                                                      POGODBE IN DOKUMENTACIJA: Vsa dokumentacija, ki je neposredno povezana s stranko, je hitro dosegljiva. Preprosto je tudi iskanje med različicami pogodbami.

                                                      ODPRTI POSLI, NOVE PRILOŽNOSTI: Ali se vam pri poslovanju odpirajo nove priložnosti sodelovanja? Imate s stranko odprte posle, ki čakajo na izvedbo?
                                                       

                                                          Odoo ponuja rešitev za prave začetke 

                                                          Smiselno je preveriti različne ponudbe, ki so na voljo na trgu, in se odločili skladno s potrebami in z obsegom poslovanja. Glede na naše izkušnje, je najtežje nadgrajevati sisteme, ki so slabo zastavljeni že na začetku in zgodi se, da mora podjetnik v roku dveh let že zamenjati obstoječi ERP.  
                                                          Z uporabo različnih Odoo modulov, kot so projektno vodenje, pomoč uporabnikom, CRM, marketing orodja … lahko podjetnik izbere najboljšo kombinacijo za svoje potrebe. Poleg tega pa je Odoo prilagodljiv in ga je mogoče nadgrajevati.

                                                          Izbira osnovnih modulov za prve korake je navadno najtežje opravilo. Zato v Hermesu, na podlagi pogovora pripravimo najprimernejši paket, ki omogoča hiter začetek in preprosto širitev poslovanja takrat, ko to podjetje potrebuje.

                                                          Podjetnikom zato svetujemo, da na podlagi predvidene rasti skrbno načrtujejo tudi poslovni sistem, ki bo rastel skupaj s potrebami podjetja.

                                                          Razumemo vaše potrebe

                                                          Svetovanje začnemo z brezplačnim pogovorom in hitro diagnostiko vašega stanja in potreb. Prvi pogovor lahko izvedemo tudi preko spleta in vam pomagamo začeti digitalno transformacijo.

                                                                                                        Prijava za komentiranje