Odoo Marketing 

Pošiljanje e-mailov | Segmentiranje kupcev | Socialna omrežja | "Marketing automation"

Marketinška orodja na dosegu roke 

Marketinška orodja so sestavni del Odoo ekosistema in so takoj pripravljena na uporabo. Podatki za segmentacijo in nagovor uporabnikov so na voljo v CRM in ostalih aplikacijah, ki jih uporabljate. S premišljeno uporabo Odoo marketinških orodij bodo kupci hitro našli pot do vas.   

 
 

Ustvarite marketing kampanje 

Na enem mestu lahko spremljate uspešnost celotne kampanje. V Odoo so združena poročila o odzivu kupcev na poslana e-mail in sms sporočila, objave na socialnih omrežjih in uspešnost potisnih sporočil. 

Segmentirajte kupce 

Za potrebe kampanje lahko segmentirate kupce na podlagi dejavnosti ali področja zanimanja. Izbranim segmentom lahko pošljete personalizirana sporočila. 

Pripravite privlačno vsebino

Odoo ima že pripravljene e-mail predloge, ki jih oblikujete po svojem okusu in dodate želeno vsebino. Sporočilo je pripravljeno na pošiljanje. E-mail lahko z enim klikom pretvorite v SMS obvestilo. 


Spremljajte rezultate

Pregleden vmesnik omogoča natančno spremljanje rezultatov posamezne akcije, ki jo izvedete v okviru kampanj.


Sledite povezavam 

Odoo omogoča sledenje povezavam glede na kampanjo, medij in vir. S tem natančneje spremljate učinkovitost kampanje in oglaševanja.


Avtomatizirajte

S pomočjo "drip" kampanj lahko za svoje stranke pripravite e-maile, ki jih pošiljate v vnaprej časovno določenem zamiku, sistem pa poskrbi za pravočasno dostavo. Avtomatizirate lahko tudi interne procese kot na primer: Na podlagi odprtega e-maila se avtomatično kreira priložnost v CRM.  

.

Odoo • Text and Image
Odoo • Image and Text

Obvladujte socialne platforme iz Odoo 

Iz enega mest lahko spremljate objave na socialnih omrežjih, kar je dobrodošlo, če imate odprtih več različnih profilov na različnih socialnih platformah. Spremljate lahko tudi uspešnost kampanj. 

Načrtujte objave za socialna omrežja

S pomočjo Odoo lahko načrtujete objave za Linkedin, Facebook in Twitter, rezultate in odzive pa spremljate neposredno v Odoo.

Klepetalnica v živo 

S klepetalnico v živo lahko vzpostavite komunikacijo s kupci v realnem času. 

Želite vzpostaviti strategijo marketinga, pa ne veste, kje začeti?