Nabavna veriga - kako jo obvladovati s pomočjo Odoo?
Obvladovanje nabavne verige, sploh v primeru velike količine blaga, utegne za podjetje pomeniti ključno konkurenčno prednost pred konkurenti. Aktivnosti niso vezane zgolj na pravočasno dobavo, temveč vključujejo tudi tržne in nabavne aktivnosti, upravljanje zalog, spremljanje logistike in druge procese podjetja.
V nadaljevanju poglejmo, na katerih področjih lahko podjetja s pomočjo Odoo učinkovito obvladujejo celotno nabavno verigo.
Kakšno dodano vrednost prinese podjetju ustrezna ERP rešitev, kot je Odoo?
Ustrezna rešitev prinaša dodano vrednost podjetju skozi izboljšave v vseh členih verige. Tako lahko pripomore k avtomatizaciji procesov v celotni verigi z nadomestitvijo ročnega dela. Enostavno se prilagaja spremembam in hkrati podjetju pomaga izpolniti zahteve in pričakovanja kupcev. In kar je najpomembneje, skozi enoten kanal učinkovito podpira celoten proces – od nabave, preko proizvodnje pa vse do prodaje in distribucije.
Odoo združuje različne sisteme za upravljanje
Podjetje lahko različna področja poslovanja podpre z različnimi rešitvami. Vendar pa to terja svoj davek v obliki časa, potrebnega za združevanje vseh potrebnih informacij. Sodobni ERP sistem pa teži k temu, da združi podporo različnim področjem poslovanja znotraj ene rešitve. S tem postane obvladovanje dnevnih operacij bolj pregledno in enostavno. Obenem pa vpliva na večjo učinkovitost vsakega od njih.
Kako lahko Odoo pomaga pri podpori poslovanju z dobavitelji?
Nabava mora biti učinkovita in cenovno optimalna. Ključno vlogo pri tem pa igra tudi obvladovanje svojega portfelja dobaviteljev. Zato nabavniki potrebujejo rešitev, ki omogoča učinkovito podporo v procesu pridobivanja ponudb, komunikaciji z dobavitelji in pridobivanju potrebnih informacij. Vse to pripomore k pridobivanju ugodnejših nabavnih pogojev in hitremu odzivu na spremembe v prodajnih pogojih. Nabavnik tako s pomočjo Odoo pridobi realno oceno, kateri dobavitelj lahko ponudi najboljše pogoje za sodelovanje.
Kako učinkovito upravljati zaloge z Odoo ERP?
Učinkovitost upravljanja zalog predstavlja pomemben člen nabavne verige. Podjetja, ki se zanašajo na zastarele pristope na tem področju, se utegnejo srečevati z velikimi izzivi pri pridobivanju pravih informacij za sprejemanje odločitev. Po drugi strani pa je lahko z rešitvijo Odoo obvladovanje teh izzivov veliko preprostejše.
Odoo omogoča učinkovito komunikacijo med prodajo, skladiščem in nabavno službo in na ta način pripomore k optimizaciji zalog in obenem podpre zahteve kupcev.
Podjetja, ki uporabljajo kakovostno ERP rešitev, imajo pri obvladovanju zalog bistveno konkurenčno prednost, saj jim le-ta pomaga ne zgolj pri spremljanju zalog, temveč tudi pri pravočasni nabavi in predvidevanju potreb po novih nabavah. Na ta način podjetje lahko zaloge optimalno načrtuje, kar vpliva na uspešnost poslovanja.
Obdelava naročil in dostava
Šele ob povečanem obsegu obdelanih pošiljk se po navadi podjetja začnejo zavedati pomena sistema, s katerim lahko tega tudi podprejo. Zato je nujno o tem razmišljati pravočasno, saj se z uvedbo ustreznega ERP sistema poveča učinkovitost upravljanja dobave, zalog, skladiščenja in prodaje, kar vpliva tudi na zadovoljstvo končnih kupcev.
Odoo ERP olajša spremljanje in administracijo ter sledenje pošiljkam. Vključuje tudi orodja za logistično podporo, ki bodo izjemno koristna tako za podjetja kot tudi za proizvajalce.
S pomočjo Odoo lahko na enostaven način spremljate, kaj se s posameznimi pošiljkami dogaja, ali so jih kupci prevzeli ter druge aktivnosti. Rešitev Odoo je primerna tako za B2C kot tudi za B2B poslovanje.Nabavna veriga in sledenje, ki deluje
Prednosti spremljanja celotne nabavne verige s pomočjo Odoo so:
Ustrezno spremljanje vseh aktivnosti,
Avtomatizacija nekaterih dnevnih operacij,
Povečanje preglednosti nad delom posameznih oddelkov,
Spremljanje prodaje in nabave od kjerkoli,
Optimizacija zalog.

Če tudi vas zanima, kako lahko s pomočjo Odoo rešitve upravljate svojo nabavno verigo, vas vabimo, da stopite v stik z nami.