Digital transformation in practice - A successful Odoo story
Zgodba blagovne znamke "Naravno zdrav pes"
13 September, 2020 by
Digital transformation in practice - A successful Odoo story
HERMES D.O.O., Jasmina Macur
| Še nobenega komentarja


In recent years, when we talk about t.i. digital transformation, more and more companies are realizing the importance of adapting their business to the new digital reality.

Transformation is inevitable and all companies, one more or less successful, face the challenges of transferring their products and services to the digital environment and building new business models.

  The main challenge for digital transformation of companies is certainly to bring about change and adapt to it. It is also important to continually provide an environment where these changes bring greater productivity, enhance the competitive advantage of the company and provide a positive customer experience.

Zadovoljne stranke posledično pomenijo več naročil in večjo donosnost. 

Poleg tega pa se izboljša poslovanje podjetja, kar privede do več sredstev, ki se jih podjetnik lahko investira v razvoj podjetja za  lažje prilagajanje zahtevam trga.

Primer uvedbe v podjetje

Kot praktičen primer uspešne digitalne transformacije vam predstavljamo mlado podjetnico Majdi Kosi, ki je z našo pomočjo svoje poslovanje uspešno prilagodila vse hitreje razvijajočemu se trgu. Majdi je lastnica blagovne znamke »Naravno zdrav pes«.

Ukvarja se s proizvodnjo in distribucijo prehranskih dopolnil namenjenih posebej za dobro počutje štirinožnih kosmatincev. Za potrebe poslovanja in spletne prodaje smo skupaj ustvarili spletno stran s spletno trgovino na Odoo platformi.

Po zaključeni implementaciji je Majdi povedala:

»Hermes in Odoo sta mi optimizirala vsakodnevne naloge, tako da imam več časa za stranke in razvoj svojih izdelkov. Odoo mi je dal odlično B2B platformo, tako da lahko moji partnerji dobijo vse informacije in dokumentacijo na enem mestu. Naročila za prodajo in računi se kupcem samodejno ustvarijo preko kanala e-trgovine. In kar je najpomembneje, z Odoo in Hermesom sem pripravljena na vse izzive v prihodnosti. Res dobro!«

Njen način poslovanja se je bistveno spremenil in na ta način je prihranila vsaj eno uro dela dnevno. Prej se je recimo celo dopoldne prebijala skozi kup papirjev za poročanje računovodstvu ob koncu meseca, sedaj pa ima vse zapise na enem mestu in priročno uporabo preko aplikacije na telefonu, kar lepo dokazujeta spodnji sliki.

 

Prej

Potem

Dejstvo je, da digitalizaciji ni mogoče ubežati ali je ustaviti. Za uspešnost poslovanja moramo postati bolj odprti in seveda hitro odzivni na spremembe. Le tako se lažje soočamo z zunanjimi vplivi, kot so zakonske spremembe, konkurenca, zahteve poslovnih partnerjev idr.


Nihče ne bo kupil zgolj rešitve, temveč pričakuje tudi pomoč in dolgoročno podporo pri ustrezni in učinkovito vpeljani rešitvi. 

Pridružite se Majdi in tudi vi napišite svoje uspešno zgodbo z Odoo spletno trgovino. 

Pogovorite se z našim svetovalcem

Sign in to leave a comment