Skok v jesen in zimo 21/22
in naši projekti v letošnjem letu.
10 november, 2021 po
Skok v jesen in zimo 21/22
HERMES D.O.O., Boris Kodelja
| Še nobenega komentarja


V Hermesu smo na polno zakorakali v jesen in zimo.

Uspešno zaključeni projekti v podjetjih Galus d.o.o., KTP d.o.o., Forma svetila d.o.o. ter DELO d.d. so nam dali zalet, da leto zaključujemo polni elana in močnejši kot kadarkoli. Do konca leta bomo izvedli še digitalno transformacijo podjetij Šeško d.o.o., BlasTip d.o.o. ter TopTeh d.o.o. in tako zaključili eno najbolj produktivnih let v Hermesu.

Korak po korak uresničujemo strategijo nove generacije lastnikov, ki smo jo predstavili že v intervjuju z Jakobom, ter odločno postajamo partner tudi za projekte, ki presegajo meje Slovenije. Intervju najdete  med blogi na tej povezavi.

Kje smo letos naredili razliko in kaj lahko izpostavimo?


NOVOSTI V PLAČAH

Plače Hermes so bile deležne večjih programskih izboljšav, vezanih na urejanje in obdelave obračuna, mesec obračuna, obračuna kreditov in odtegljajev, izpisa plačilne liste, izpisa rekapitulacije obračuna, sprememb pri davčnih olajšavah  ter vzdrževanih družinskih članih.

Med projekti, ki smo jih v letošnjem letu realizirali, izpostavljamo implementacijo v podjetju Delo d.d. Ta je bil zaradi različnih dejavnosti (kolektivnih pogodb) in večjega števila podjetji pravšnji izziv za našo ekipo. 

Morda na tem mestu izpostavimo še tista podjetja, katerim je rešitev eBOX kadri prekompleksna. Za njih smo pripravili rešitev za poenostavljenjo pošiljanje plačilnih list iz programa po emailu. Pri tem smo nadgradili tudi rešitev Hermes PrintDoc kot vmesnik, ki je potreben za pripravo in oblikovanje teh dokumentov.

Več o vseh spremembah v plačah lahko preberete v dokumentu, ki je objavljen med priročniki (glej sklop novosti)

Vabimo vas, da znotraj posameznega modula spremljate "Zgodovino sprememb", kjer so opisane posodobitve in nadgradnje, ki jih redno vključujemo v vse naše rešitve.

HERMES.360 IN E-POSLOVANJE

V januarju prihaja novost, ki smo jo skrbno načrtovali že dlje časa, in je vezana na poenostavljeno pošiljanje dokumentov iz programov Hermes. Povedano drugače, vse ključne dokumente, ki se uporabljajo v naših programih za vsakdanje delo, bo možno v elektronski obliki (pdf) direktno pošiljati do kupcev, partnerjev in zaposlenih.

Za izvedbo pošiljanja bo skrbela posebna aplikacija, ki bo poleg administratorskega modula za urejanje pravic in nastavitev poskrbela za predogled dokumentov, nato pa tudi za pošiljanje le teh (ročno ali avtomatsko). Vzpostavljen arhiv poslanih dokumentov (mailov) bo poskrbel za transparentnost in arhiv. Podprti dokumenti bodo na voljo v naslednjih sklopih (prva dva bosta na voljo v januarju, preostala pa v februarju 2022):
- Predračuni in Računi (FA), Dobavnice (MP)
- Saldakonti, Opomini in Kartica poslovnega partnerja (GK)
- Naročilo kupcev in Naročilo dobavitelju (NAR)
- Plačilna lista in Dohodnina (PLAČE), Odločbe (KIS)

Za pripravo dokumentov bo potreben Hermes PrintDoc, ki smo ga za ta namen tudi ustrezno nadgradili, ter skupna delavnica s stranko, na kateri boste z našim svetovalcem nastavili vse potrebno za vaše delo.

Za več informacij se obrnite na našo svetovalno ekipo na e-naslov svetovanje@hbs.si.

 

ODOO in digitalizacija poslovanja

Odoo gre svojo pot in še naprej premika meje poslovanja ter dojemanje posla. Naše izkušnje po prvih 30 projektih pa naslednje: tisto podjetje, ki se najde v Odoo svetu in ga tudi sprejme takšnega kot je, lahko svoje poslovanje res postavi v "novo dimenzijo". 

7 mio uporabnikov po svetu, več kot 10 uspešno izpeljanih novih projektov v letošnjem letu, Hermes lokalizacija, trgovinska in servisna vertikala, API vmesniki in še mnogo več so zagotovilo za vašo digitalno transformacijo. Odoo je odgovor tudi za tista podjetja, ki želijo v svoje poslovanje vpeljati sodobno rešitev, s tem postati še hitrejši in bolj prepoznaven na trgu, ob tem pa potencialno svoj posel razvijati tudi v drugih državah po svetu.  

Rešitve, ki smo jih razvili in dodali v Odoo ERP ekosistem, najdete na naši produktni strani

HERMES EKIPA

Hermes se ves čas krepi, tako znotraj podjetja kot tudi v smislu povezovanja s partnerji. Ste vedeli, da vam lahko že danes pomagamo pri vzpostavitvi MS Office 365 okolja, MS Power platforme ali postavimo moderno e-Commerce trgovino? 

HERMESOV POSLOVNI ZAJTRK

V drugem tednu februarja načrtujemo poslovni zajtrk na temo digitalizacije v proizvodnjah. Skupaj s partnerjem eTrust bomo prikazali primer dobre prakse, kjer smo povezali Odoo z namensko rešitvijo za proizvodnjo Truster (MES). Vabilo na dogodek sledi.

Tu smo za vsa vprašanja iz naslova vaše digitalizacije!


Ste morda pravi za našo ekipo? Spremljajte aktualne zaposlitvene oglase.

Gremo skupaj pogumno naprej
ekipa HERMES 

Prijava za komentiranje